Geplaatst: 13-10-2008 18:43
[113335]bij het rijden aan een constante snelhied houdt de wagen opeens in bij meer gas geven komt hij er terug door,(als ik de pedaal in dezelfde stand hou komt hij er ook terug door maar duurt het iets langer) dit gebeurd heel willekeurig en aan verschillende snelheden. als men 120 km/h in 5e rijdt heb ik dit niet voor.