Geplaatst: 19-08-2009 18:32
uitgelezen 16567 brandstoftemperatuursensor A hoge input.
16785 uitlaat reculatieklep onvoldoende .
auto start warm zeer slecht en loopt stat-of hij op 3 cilinders loopt.
uitlaatklep vacum lek mischien?. ik denk niet vervuilt dan blijft hij eerder open staan denk ik.
auto komt net terug uit limburg met caravan er achter dus zou schoon moeten zijn.
wie weet waar brandstoftempetatuurzender zit??.
nog nergens na gezien alleen uitgelezen.
wie weer raad.
gr keer cor