Geplaatst: 21-08-2009 20:40
We hebben hier een vw Golf met de volgende klacht. De auto stotterd en bokt met optrekken en soms lijkt het wel of er ergens de stroom afvalt. De auto slaat soms ook zelfs af en start dan weer moeilijk. We hebben al vervangen de bougies en bougiekabels, verdelerkap en rotor, bobine, vacuumslang van rembekrachtiger, rubber flenspakking onder carburateur gedeelte, alle massa verbindingen zijn schoon gemaakt. Ook is de auto uitgelezen met een boschtester, maar geen foutcode te vinden.
Weet iemand nog raad?
Passatje