Geplaatst: 21-08-2009 20:33
We hebben hier een Toledo die na een koude start en dan 1km rijden begint in te houden en te stotteren en te stoten. Daarna met warme motor heeft hij er om de 200 meter rijden last van. Het lijkt wel of er dan ergens de stroom af valt. Een enkele keer slaat de motor zelfs af. Het volgende is al vervangen de bobine, verdelerkap en rotor, bougiekabels en bougies, de temperatuursensor voor motormanagment, de vacuumslang van de rembekrachtiger, de rubber flenspakking onder het carburateur gedeelte. Ook zijn alle massaverbindingen schoongemaakt en de auto is uitgelezen met een bosch tester, maar geen foutcode te vinden. Bij koude start en gasgeven zonder dat je met de auto rijd is er niets aan de hand.
Heeft er misschien iemand nog een oplossing of suggestie.
BVD Passatje.