Geplaatst: 22-08-2009 16:07
Heren, een vraag:
Nokkenaskeerring was lek, uitlaatnokkenas.
De nokkenasverstelling er af gehaald, maar zit er niet met een spie op.
Hoe krijg ik de nokkenassen weer op tijd?
Alvast bedankt voor jullie reactie's!
Gr. Niels