Geplaatst: 16-10-2008 11:48
[113517]Moeilijk te omschrijven probleem.
De kopeling van de 400 is uitelkaar geweest ivm eerste versnelling.
Nu bij het inelkaar zetten komt het probleem.
Bij het testen word bij het achteruit testen de tandwiel niet gehaald hij komt zeg maar niet hoog genoeg.
Je zou zeggen alles zit goed maar blijkbaar dus niet?
Ik snap er iniedergeval niks meer van.
Alles is goed inelkaar gezet.
Iemand eenig idee waar dit vandaan kan komen?
(Vreemd omschreven maar oook een vreemd probleem)