Geplaatst: 23-10-2008 10:32
[113958]Bij het rijden is er geen motorvermogen,bij het uitlezen heb ik 3 foutcodes: P1120: gaskleppositie
: P1122: sensor 2 gaskleppositie
: P1550: elektr. gasklepsturing
Het gasklephuis heb ik al volledig gereinigd,en het probleem blijft.
de foutcodes heb ik al gewist,maar ze staan er direct terug in.
Heeft er iemand dit probleem al gehad,of weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Nieuw gasklephuis?