Inhouden/stotteren

2 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-F
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 16V
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-08-2009 18:42

Goeie dag,

Al een tijd lang zit ik met een probleem.

Mijn Astra GSi X20XEV houd af en toe in, dit doet hij bijv als:

-je rustig rijd en in een keer snel wilt accelereren hou hij even in (klein schokje)

-in z'n 2de versnelling merk je dit het beste als je in een keer wilt accelereren.

hij doet dit niet altijd moet ik zeggen!

Het is altijd maar een klein schokje, voor de rest, op toeren bijv. merk je niks.

Zou dit aan de bougiekabels kunnen liggen? (zo ja, kan ik deze doormeten met de multimeter)

Bougies, brandstoffilter, luchtfilter zijn goed.

Ook al eens Forte Gas Treatment in de tank gegooid. Geen verbetering.

EGR is afgedopt, maar het schokken deed hij ook al voor het afdoppen.

Geen MM-lampje

Wie o wie kan me helpen!!