Airco

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 tdi
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-07-2008 19:07

[107866]Goede dag heren,

Ik heb vandeweek een bora gehad waarvan de airco niet werkte. Eff gekeken geen spanning op de compressor .

Dus ben ik begonnen bij het instrumenten paneel, een weerstandsmeting gedaan.

Aan/uitschakelaar had te veel weerstand, maakte niet goed contact. Uitelkaar gehaald en schoongemaakt, tip top airco doet het weer.

Over twee dagen deed de airco het niet meer. Het is een manuele airco.

Weet misschien iemand waar de bedrading van instrumenten paneel naartoe gaat. Naar akku bak bij linksvoorbalk??