Geplaatst: 10-07-2008 17:31
[107806]Hallo,
ik heb hier een 306 1.4 staan.
In alle versnelling giert de bak ook als je koppeling inhoud, bij uitrollen in neutraal is er geen geluid te bekennen!
Tevens zijn de versnellingen moeilijk in te schakelen, soms moet je echt erin duwen en zelfs dan heb je meerdere pogingen nodig.
Echter gaat het schakelen soms wel soepel maar dit is alleen bij hogere snelheden >50 en dit is met koppeling in gas loslaten en direct schakelen (sychroon schakelen)
Als je de koppeling laat opkomen in z'n 1 dan lijkt het alsof de auto moeite heeft om weg te komen, beetje hobbelen/schokken.
Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? vanwege het gieren denk ik zelf versleten tanden of dergelijken...
alvast bedankt.