Geplaatst: 26-08-2009 19:23
Hallo
Ik moet de motor vervangen van een Opel Astra break. Op de tweedehandsmotor staat een dieselpomp. Op de tweedehandsmotor staan er 2 stuurdozen bovenaan en geen op de zijkant waar de pomp zit.
Moet deze dieselpomp opnieuw geprogrammeerd worden? Zo ja, zou ik niet beter de oude pomp terug op de tweedehandsmotor installeren?
Alvast bedankt
Groetjes
Universeeltje