Geplaatst: 26-08-2009 21:05
[136001]hallo ik heb hier een opel astra waar tijdens het rijden zo ineens een deel van het stoomcircuit is uitgevallen
alle zekeringen heb ik al gecontroleerd en alle relais zijn ook goed.
De radio werkt niet meer + dishplay ,electrische ramen en gasinstallatie.
Ik heb de zekeringen in de motorruimte ook gecontroleerd zijn ook goed