deel stroomcircuit weg

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-08-2009 21:05

[136001]hallo ik heb hier een opel astra waar tijdens het rijden zo ineens een deel van het stoomcircuit is uitgevallen

alle zekeringen heb ik al gecontroleerd en alle relais zijn ook goed.

De radio werkt niet meer + dishplay ,electrische ramen en gasinstallatie.

Ik heb de zekeringen in de motorruimte ook gecontroleerd zijn ook goed