Tanken gaat slecht

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
306
Type
306
Onderwerp
Brandstof(systeem)
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-07-2008 22:01

Het tanken van een 306 gaat slecht ,om de 2 liter slaat de pomp af of men moet zeer langzaam tanken

ik heb veel 306 klanten ,maar geen problemen Dit is de auto van een klant zijn dochter die verderop woont dus ik heb de auto niet bekeken ze hebben de auto al een paar jaar en het probleem vanaf het begin.