Geplaatst: 14-07-2008 22:01
Het tanken van een 306 gaat slecht ,om de 2 liter slaat de pomp af of men moet zeer langzaam tanken
ik heb veel 306 klanten ,maar geen problemen Dit is de auto van een klant zijn dochter die verderop woont dus ik heb de auto niet bekeken ze hebben de auto al een paar jaar en het probleem vanaf het begin.