Geplaatst: 27-08-2009 19:15
[136068]Vanmorgen binnengekomen, een nieuwe 9-5 Estate 2.3T Griffin. Nu blijkt de centrale portiervergrendeling niet te werken. Niet met de sleutel in het portierslot, en ook niet middels de afstandbediening. Ook de achterklepontgrendeling werkt niet, niet met de knop in het LV-portier en ook niet met de knop op de klep.
We hebben alle zekeringen nagelopen, alles is aanwezig en er is niks defect. Stuur je de functies aan met de Tech2, dan werkt alles wél.
Zit er nog ergens een hoofdschakelaar verstopt? Moet er een zekering verplaatst worden zoals bij de 9-3? Of iets anders?
Iemand hier een idee....?
Met vr. groet,
Harald.