Geplaatst: 28-08-2009 10:53
[136107]Hallo mensen,
Alweer een probleem met mij GSi :(
Als ik 'smorgens mij auto start loopt hij af en toe, zo'n 1 op de 10 keer heel raar. Het is dan net of hij maar op 3 cil. loopt.
Hij loopt dan erg laag in de toeren en de auto/motor trilt dan ook. Als zich dit voordoet hoef ik maar even gas te geven en dan is het weg, vervolgens blijft ie dan ook mooi stationair lopen.
Het MM-lampje gaat niet branden.
Zou dit het gasklephuis of stappenmotor kunnen zijn? of misschien wel een of andere sensor?
Stappenmotor is een jaar geleden vervangen door een exemplaar wat ik nog had liggen (gebruikt)
Gasklephuis is ongeveer een half jaar geleden gereinigd.
Wie o wie kan me weer eens helpen?
Bedankt
Maikel