Geplaatst: 31-08-2009 15:06
[136303]hallo allemaal
ik heb een peug 407 staan waarvan de additieftank leeg is...
nou heb ik al verschillende berichten gelezen over de storing zelf
maar daar heb ik niet zow veel aan want ik weet wat het inhoudt.
mijn vraag alleen is waar zit dat verdomde tankie zodat ik hem kan bijvullen
vriendelijke groet
jasper