Geplaatst: 05-08-2009 20:23
saxo vts houd de eerste 2 kilometer flink in, daarna is hij goed.
als eerst houd hij een keer flink in, daarna schiet het toerental omhoog en doet hij ook stationair raar. als je er dan mee rijd gaat hij na een paar honderd meter wat schokken gevolgt door volledig stilvallen/geen vermogen meer. als je de auto dan weer uit laat bollen en gas geeft begint ie weer te stotteren en als je dan gas blijft geven is na weer honderd meter ofzo het probleem over. het is echt alleen koud en bijna elke dag hetzelfde liedje.
heb de auto nog niet uitgelezen, maar dit gaat zo snel mogelijk gebeuren.
mvg, Tim.