Geplaatst: 28-07-2008 20:46
[108775]Hey,
Ik heb hier een 280se waar het rempedaal van wegzakt als je deze in trapt als de motor loopt.
Als de motor uit staat heeft hij wel druk. Wij dachten eerst aan de hoofdremcilinder en die is dan ook al vervangen alles ook ontlucht enz. maar nog steeds zakt het pedaal bij intrappen.
Alle massa draden schoongemaakt en opgeschuurd en alle relais gecontroleerd en andere geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. Als je de auto start gaat het ABS lampje uit als je trapt blijft hij ook uit maar zodra je gaat rijden en je trapt flink hard begint hij te branden ABS pomp lijkt mij dan.
Wie weet toevallig wat het probleem kan zijn of is het gewoon zeker weten de ABS pomp zo ja dan moet er een nieuwe op maar dat moet ik wel zeker weten aangezien de pomp nogal duur is. Of speciale manier van ontluchten ofzo?
Alvast bedankt.