Geplaatst: 08-08-2008 17:06
valt uit als de moter warm is. na ongeveer 5-10 km rijden ,,,als je hem dan opnieuw start draait de moter ongeveer 5-10 tellen dan gaat moterstoring lampje branden en valt de moter opnieuw uit
we hebben hem uitgelezen,,storing: 262 brandstofdrukregelaar storing brandstof circuit.
wat we al hebben vervangen is:
-bougies
-bobine
-zekeringen
-brandstofpomp (in de tank)
-krukaspositie sensor
-tempratuursensor
-brandstofdrukregelaar
-brandstofdruksensor
-relaise's
-kleine computer.
-hogedruk brandstofpomp.
dingen die we geprobeert hebben :
egrklep afgesloten / dichtgemaakt.
leidingen uitgeblasen (je moet toch wat)
alle componenten doorgemeten met behulp van scope.
uitkomst van de scope was: brandstofdruksensor gaat van 0.5V naar 3.8 V als de storing oploopt.
zodra we de stekker van de brandstofdruksensor er af halen kunnen we de moter aan de praat houden met dosering van het gaspedaal.
moter loopt dan nog steeds erg slecht.
enige ideeën nog? bvb bedankt