Geplaatst: 11-08-2009 17:20
Hallo,
We hebben vandaag een Cherokee binnen gekregen die er spontaan mee opgehouden is.
We hebben bij de zekeringkast bij de accu een verbrande houder gevonden, deze hebben we vervangen.
Het onstekingshuis heeft geen spanning.
De bobine heeft wel plus maar krijgt geen signaal van de onsteking. (- bobine)
Verders hebben we een kastje onder t stuur gevonden die verbrandt is (zie foto)
Wie kan ons helpen aan een evt schema of een evt oplossing.
Graag wil ik ook weten wat dit onderdeel is!
Foototje van het geheel

http://i205.photobucket.com/albums/bb102/CorsaKris/P8110008.jpg