Geplaatst: 15-05-2008 20:35
[104486]hallo
hier istie weer,de peugeot 607 2.2 hdi
blijft na uit zetten van contact accu lamp branden en radio blijft spelen
daarnaast is het gebruik maken van de afstandsbediening ook niet meer mogelijk
het probleem is ook welleens weg.uit afgelopen oplossingen zou het in de software van de radio kunnen zitten
radio is opgestuurt naar een clarion reparatie station,bleek een software matige fout in te zitten,
ik blij eindelijk prijs dacht ik,bestel een nieuwe radio bij dealer a 270 euro,monteer hem,helaas zelfde probleem
maar nu zit er ook nog een piepje in de radio,wie oh wie kan me helpen,onze dealer wil ook zijn handen niet
branden.
gr pascal