stuurbekrachtiging

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1200 benzine
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-05-2008 12:40

[104594]Hallo.

Ik heb hier een astra van het bouwjaar 98 met een 1200 benzinemotor,de stuurbekrachtiging werkt niet meer

Ik denk dat de elektrische stuurpomp kapot is,gebeurt dat vaker bij deze types? kan ik de pomp appart vervangen?

Groetjes