Geplaatst: 17-05-2008 12:40
[104594]Hallo.
Ik heb hier een astra van het bouwjaar 98 met een 1200 benzinemotor,de stuurbekrachtiging werkt niet meer
Ik denk dat de elektrische stuurpomp kapot is,gebeurt dat vaker bij deze types? kan ik de pomp appart vervangen?
Groetjes