koelvloeistof temp

2 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
325
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-08-2009 21:53

[135839]hallo ik heb een gek probleempje

bij warme motor langer dan 15 min stationair draaien gaat de tep van de koelvloeistof

omhoog de 2 slangen van de radiateur worden dan ook harder dan normaal naar een stuk te hebben rijden wordt ie weer normaal zoals het hoort maar als ik ook maar 2 a 3 meter rijdt dan gaat ie weer terug naar het midden onder het rijden ook gewoone tepratuur zoals het hoort nix geks

wie o wie kan me helpen

mvg marco