Geplaatst: 24-08-2009 21:53
[135839]hallo ik heb een gek probleempje
bij warme motor langer dan 15 min stationair draaien gaat de tep van de koelvloeistof
omhoog de 2 slangen van de radiateur worden dan ook harder dan normaal naar een stuk te hebben rijden wordt ie weer normaal zoals het hoort maar als ik ook maar 2 a 3 meter rijdt dan gaat ie weer terug naar het midden onder het rijden ook gewoone tepratuur zoals het hoort nix geks
wie o wie kan me helpen
mvg marco