Geplaatst: 29-08-2009 16:28
hallo,
vorige week een 206 1.1i afgeleverd en natuurlijk niks aan de hand. na 4 dagen rijden door klant mm lampje aan gegaan.
geeft aan met uitlezen: secundaire luchtstroom
ik heb dus verder geen omschrijving en kan hem met mijn kts ook niet verder laten meten
ik heb geen idee wat ik met zo'n omschrijving aanmoet
iemand een idee???