Geplaatst: 01-03-2009 16:08
[123587]Twingo heeft het volgende probleem.... Koud start hij perfect, als je gaat rijden en hij wordt warmer, gaat hij inhouden, als je bij een stoplicht of kruising wegrijdt, houdt hij in, je kunt volgas geven maar reageert hier zeer slecht op.... als je de koppeling dan intrapt en dan gas geeft, vliegt het toerental gewoon omhoog, dan lijkt er niers aan de hand, maar zodra je de motort vraagt de auto voort te bewegen, stottert deze en maakt geen toeren....
Wat kan hier aan de hand zijn..???