Geplaatst: 31-08-2009 21:43
[136337]Een rot probleem
Heb al gezocht maar kan het probleem niet direct vinden.
Hij is me al eens uitgevallen onder het stationair lopen en van de week ook al op toeren.
Onder het rijden valt hij uit.Onder het uitrollen brand dan geen enkel lampje meer op het dashbord.Geen acculampje,motorstoringslampje helemaal niets.
Eenmaal stil langs de weg probeer probeer ik weer te starten.
Lampjes branden weer allemaal alleen slaat hij niet meer aan.startmotor gaat wel rond.
Ook wanneer ik volgas rondstart geen resultaat.
Wanneer ik hem na een half uur start slaat hij direct aan.Geen rook of wat dan ook.gewoon lopen als een naaimachientje.
Ben al van mening geweest dat het aan de chip in de sleutel lag maar op de andere sleutels reageert hij ook niet.
Relais nagekeken onder de motorkap die de ECU aanstuurt maar daar lag het ook niet aan.
Iemand enig idee?????