Geplaatst: 26-05-2008 22:51
Ik heb hier een Golf 4 staan met 90 pk AGR motor waarvan de distributieriem is versprongen als gevolg van een kapotte waterpomp, de auto liep niet meer en is afgesleept. Alles is vervangen en op tijd gezet maar als de motor gestart wordt slaat ie aan om meteen weer uit te gaan, als ik een paar minuten wacht slaat ie weer aan maar meteen weer uit. Kan de brandstofpomp 180 graden verkeerd staan of heeft iemand hier nog suggesties? Alvast bedankt!