Geplaatst: 31-05-2008 18:38
[105397]Wie heeft de goude tip voor mij. Er doet zich het volgende probleem voor, na het verwisselen van de distibutieriem blijft er een foutcode in zitten. Hij geeft dit aan op het display tussen de klokken, Sensor en dan is het stuurwieltje aan met uitroepteken. Hij doet dit al direct als je hem op contact zet, en de stuurbekrachtiging doet niets. Ik heb al gecontroleerd of er misschien ergens een stekker los zit of een kabel gebroken maar ik kan zo niks vinden. Ook heb ik de accuklem al een poos los gehad maar ook dit hielp niets. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groetjes John.