Geplaatst: 02-06-2008 22:23
Het volgende auto slaat niet aan uitgelezen geeft aan krukassensor defect, vervangen slaat gelijk aan, deze storing doet zich regelmatig voor
dus in garage sensor 3 maal vervangen, auto slaat weer niet aan krukasfensor gedemonteerd uit blok (is niets aan te zien ) gereingd met remreinger gemonteerd en direct lopen,
is volgens garage niet te rijmen ook door mij niet (wegenwacht) maar het is wel zo is nu al 2 keer door ons geholpen en steeds op deze manier opgelost
iemand ervaring hier mee gr jan