6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-06-2008 10:37
Auto verbruikt koelvloeistof (1 op 1000)
Geen externe lekkage
geen koelvloeistof in olie
geen drukverlies
rookt niet net starten en / of rijden
wordt wel hard mee gereden.
gr.
Rob