Geplaatst: 05-06-2008 22:20
Auto loopt stationair goed maar wil afslaan bij iets gas geven en dan bij half gas geven loopt hij weer .
Als ik in het inspuitstuk kijk krijgt hij dan ook geen benzine op het moment dat hij wil afslaan.
kent iemand dit probleem?
ps het is het type wat ook in de polo ligt.