Geplaatst: 06-06-2008 14:04
Hallo
ik heb een v70 staan die onder het rijden de turbodruk weg valt en in het display komt te staan motorservice vereist.
maar na het contact uit en aan te doen is het eerst weer een tijdje goed en dan valt hij weer in storing.
ik heb het volgende al gedaan de Lekkage in de vacuümslangen van de motorrubbers gecontroleerd
Lekkage in de motorrubbers gecontroleer
Valse lucht in het inlaatsysteem gecontroleerd
Lekkage in de vacuümslangen naar de turbocompressor / het turboregelventiel gecontroleerd
Verstopte slangen voor de turbocompressor / turboregelventiel gecontroleerd
Ik heb op den duur al nieuwe motorsoftware geladen en toen was het een week goed en nu is het weer het zelfde.
Heeft iemand nog een idee???
gr