7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-10-2008 20:45
Hallo,
ik heb de distributieriem vervangen en nu loopt de auto niet lekker stationair meer. Tandje verkeerd zou ik zeggen, maar de merktekens staan goed. Iemand een idee?