Inhouden na vervangen distributieriem

7 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-F
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6 NZ
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-10-2008 20:45

Hallo,

ik heb de distributieriem vervangen en nu loopt de auto niet lekker stationair meer. Tandje verkeerd zou ik zeggen, maar de merktekens staan goed. Iemand een idee?