Geplaatst: 17-10-2008 17:27
Bij inschakelen v.d. cruisecontrole gaat het lampje op dashboard wel branden maar d.m.v. de set-schakelaar werkt de
cruisecontrole niet. We hebben het systeem uitgelezen en krijgen geen foutcodes. V.w. tijdgebrek hebben we een nieuwe
afspraak gemaakt. Is er iemand met een suggestie ? P.S. Een nieuwe schakelaar hebben we nog wel even geprobeerd maar
zonder succes. B.v.d.