Geplaatst: 18-10-2008 17:13
[113646]deze charade gebruikt veel meer olie na dat de kop pakking is vervangen.
ook heb ik de klephoedjes gelijk vervangen.
Voor dat de koppakking werd vervangen gebruikte hij geen olie..
motor rookt niet en loopt goed,ook niet bij decelereren.
hc waarde netjes,zoals het hoord bij een carburator met kat.