Geplaatst: 17-10-2008 21:29
[113607]Als er olie in het water zit is de oorzaak meestal de warmtewisselaar , maar heeft iemand ervaring met het feit dat de er olie in het water komt via de afdichtingen van de hulzen van de injectoren ?
Hoe kunnen we dit testen wat de oorzaak is van de olie in het water ?