2 reacties
Lid sinds: 22-12-2008
Bijdragen: 38
Geplaatst: 12-01-2009 22:26
Bij deze motor nooit last van fbreken, alleen bij degene achter de brandstofpomp kom je wat moeilijker bij
mvg peter