2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-10-2008 14:38
[113837]Iemand mischien enig idee welke kant de koelvin (met visco koppeling) losgedraaid dient te worden. Ben nu met de klok mee aan het proberen (net zoals bmw/ MB) maar er komt geen beweging in.
Groeten Erik