Geplaatst: 28-10-2008 12:09
[114263]af en toe stottert motor en geeft fouten i.v.m. druk diesel
reset geeft telkens resultaat , voor een tijdje toch
hogedrukpomp al eens vervangen evenals druksensor op rail
lektest verstuivers , met maatbekers , is ok
iemand al hetzelfde gehad ?