Geplaatst: 27-10-2008 17:42
[114227]hey ik heb net een nieuwe omega binnengekregen met het volgende probleem
de auto reageerd niet ophet sleutel heb alles geprobeerd zoals direct draadje trekken naar het start motor maar niks lukt
sleutel batterijen vervangen
wat kan het probleem zijn de rode mannetje blijvt branden in het dashbord
of moetie gewoon naar de dealer om sleutel te laten inlezen
het is eentje met dikke sleutel en heb maar een sleutel
mvg cetin