3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-10-2008 23:40
[114407]Bij het draaien van het stuur kraak de auto. We hebben geconstateerd dat het geluid uit het stuurhuis komt. Wat is hier aan te doen?
Groeten Passatje