2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-03-2009 13:19
ik heb hier een espace 2.2td met een kapotte distributieriem
zijn hier meestal kleppen krom of alleen tuimelaars gebroken
hoe ga je het gemakkelijkst te werk motor eruit of niet