3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-03-2009 15:32
[123821]Wie kan mij precies uitleggen om de juiste spanning te verkrijgen van de nieuwe distributie riem van de 1Z TDI motor
werking van de halfautomatische riemspanner
Thanks