Geplaatst: 12-03-2009 23:32
[124484]Heren
ben nog steeds op zoek naar een corrado.
heb weer 1 gespot, dit betreft de 2liter 16v zonder G-lader, dit waren/ zijn toch de "goede" blokjes zonder problemen, betreft 2de type (teminste grill heeft 4 lamellen IPV 7), heeft 205.000 gelopen volgens hun site.
5-versnellingen, ABS, alarm met afstandsbediening, boordcomputer, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, centrale vergrendeling, dealer onderhouden, deelbare achterbank, elektrische buitenspiegels, getint glas, in hoogte verstelbare stoel(en), lichtmetalen velgen , mistlampen voor, nationale autopas, onderhoudsboekjes aanwezig, sportinterieur, stuurbekrachtiging, toerenteller,
Datum eerste toelating Klik hier voor informatie 01-05-1993
Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 17-01-2009
Datum eerste afgifte Nederland Klik hier voor informatie 01-05-1993
Wacht op keuren Info Nee
zou dus GEEN import bak zijn.
was bij dit type de ABS sensor nog gevoelig, de bak na het jaar 91 verbeterd. hoe zit het met de distributie interval ?
brandstofleiding? bekent probleem net als uitlaat spruitstuk?
en klepstoters elke 100.000 120.000 ? draagarm rubbers ?
vraag gewoon raak :) bij de specialisten