Geplaatst: 17-03-2009 10:37
[124757]Beste Mensen,
Een klant meldt zich met het volgende probleem, onder het rijden in de 2e, 3e en 4e versnelling houdt de motor opeens flink in. Omdat het probleem zich in eerste instantie ook stationair zou voordoen zijn de bobines met bougies vervangen, hierbij gebruiken wij ook altijd de Até pasta voor een betere geleiding. In eerste instantie leek het probleem opgelost, echter na een week herhaalde het probleem zich, weliswaar slechts 1 tot 2 keer per dag. Na het uitlezen van de storingen hebben wij gister de BDP sensor met de bekabeling vervangen en een uitgebreide proefrit gemaakt. Helaas melde de klant zich aan het einde van de dag weer dat het niet verholpen is.
Het voelt aan alsof de ontsteking plotseling uitvalt, is het accceleren houdt de auto plotseling behoorlijk in, vervolgens is er geen vuiltje aan de lucht en loopt de auto prima voor de rest van de dag.
Wellicht heeft een van jullie dergelijk probleem al eens aan de hand gehad.
Mvg,
Leo