Geplaatst: 18-03-2009 21:57
[124871]ik heb een escort automaat staan als deze koud is en je hem dan in zijn drive of achteruit zet pakt de versnelling in een keer soms met een klap en staat dan af .
Als je echter de motor ongeveer een paar minuten laat lopen dan slaat hij niet meer af maar als je hem dan in de drive zet moet je echt flink de rem erop houden anders rijd de auto zo weg.
Olie reeds ververst en leidingen en koeler gereinigd.
wie weet een oplossing BVD