Geplaatst: 05-02-2009 21:25
[121658]hallo ik heb hier een twingo easy(schakelen zonder koppelen)die vast staat in de 3e versnelling.er zijn geen storingen in het geheugen en de signalen van rem en pook zijn ok.met de clip kan ik het commando bak vrij zetten geven maar krijg dan de melding verzoek slecht geformulleerd.
dit krijg ik bij meerdere commando's maar niet bij alle.
is er nog een andere manier om hem vrij te krijgen zodat ie wat makkelijker binnen en buiten te duwen is.