Geplaatst: 09-03-2009 20:00
vanmiddag kwam ik erachter dat mijn electrische ramen (origineel, voorzijde)het niet meer deden. Gelijk de zekering gecontroleerd, en deze was stuk Nieuwe zekering erin en deze brandde al meteen door. Ik heb de electronica van de linker deur losgekoppeld en een nieuwe zekering geprobeerd, weer doorgebrand na 1 sec. De raamschakelaars losgekoppeld en weer hetzelfde. Verder zitten er geen verbruikers op die groep, staat er op het boekje. Ik wil graag zelf verder zoeken, maar tegen de tijd dat ik thuis ben is het al weer bijna donker, dus weinig tijd. Ik hoop dat iemand wat tips heeft welke richting ik op moet zoeken....