Geplaatst: 07-02-2009 9:54
[121775]Deze H200 (69.000km) slaat bij de koude start slecht aan. Ik weet dat er diverse problemen over deze wagen bekend zijn (volgens de dealer niet!) en we hebben de volgende zaken gecontroleerd: Gloeibougies en voedingsspanning, Klepspeling, Storingscode uitgelezen en daarbij extra gelet op de waarde van de temp.sensor. Omdat de motor tijdens het starten niet mooi rond liep (leek of 1 cilinder minder compressie had) hebben we de motor "geflusht" met Forté en de olie ververst. Dit alles zonder resultaat. Iemand nog suggestie's??