Geplaatst: 14-07-2008 23:12
[108041]Deze auto is c.a: 3 maand geleden stilgezet i.v.m vastgelopen versnelingsbak(dus rijdend stilgezet)
Ongeveer een week of 2 geleden koop ik de auto van de vorige eigenaar.
Ik zou de auto op de kar rijden om hier een nwe bak onder te zetten.
Maar de auto reageerde niet op de kaart,dus stuurslot vast enz enz(de bak was zover defect dat de auto alleen nog maar voorruit kom,achteruit zat vast)
Oke we hebben er een andere bak achter gezet.
Maar de auto reageert nog steets niet op de kaart.
Kortom:kaartlezer getest:deze is ok
Bij de dealer geweest om uittelezen(Kunnen alleen uitlezen als de auto het doet???)
De massa gecontoleert.
Enz enz
Oke als je de kaart erinschuift doet op de eerst stand o.a de radio,electr ramen/spiegels enz het.
Maar op de startstand(dus de 2e st)doet de auto helemaal niets en blijft om de kaart vragen.
Terwijl deze goed is.
Wie o wie B.v.d